Organització

La Setmana de la Ciència (SC), iniciativa de comunicació pionera a l’Estat organitzada per l’FCRI des de 1996, ofereix cada any ampli ventall de prop de 500 activitats multidisciplinàries de disseminació cientificotecnològica arreu Catalunya, entre conferències i taules rodones, jornades de portes obertes a centres de recerca i museus, cursos i tallers i exposicions, tots ells gratuïts i per a molts diversos públics.

Durant els 25 anys d’existència de l’SC, prop de 1.800.000 persones hi han participat, amb una mitjana anual d’uns 72.000 assistents.

L’SC compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la Secretaria d’Universitats i Recerca, i la col·laboració de més de 100 entitats, entre elles les 12 universitats catalanes.

La Setmana té el suport de diverses empreses i entitats com ara la Fundació “la Caixa”

Logo Generalitat Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

Amb la col·laboració de:

Seu