Activitat corresponent a la Setmana de la Ciència 2016

Exposició · Sketching científic CRAG

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general

Més informació Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG, CSIC-IRTA-UAB-UB)
Zoila Babot
zoila.babot@cragenomica.es
On es celebra Biblioteca de la Sagrada Familia - Josep M. Ainaud Lasarte
     c/ Provença, 480, 08025, Barcelona

Aliments, fusta, tèxtils, combustibles, medicaments, substàncies químiques, etc. La nostra vida depèn de les plantes en una infinitat de maneres. La domesticació de les plantes i dels animals és la base de les societats humanes actuals, i molts dels reptes globals que hem d'afrontar (com el canvi climàtic i les seves conseqüències o l'augment de la demanda de recursos naturals i de productes alimentaris de qualitat) depenen en gran mesura de la recerca científica en plantes i animals de granja.

El Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) és un consorci de 4 institucions públiques (CSIC, IRTA, UAB, UB) dedicat a la investigació bàsica i aplicada en plantes i animals de granja.

El sketching o dibuix ràpid sobre llibreta és una modalitat de dibuix que s'ha convertit en poc temps en un fenomen social i artístic. Els dibuixos realitzats per sketchers professionals i amateurs que formen aquesta exposició són el fruit d'una jornada al CRAG en què els científics de cada especialitat es van dedicar a explicar i mostrar la seva recerca. Art i ciència de la mà, us convidem a veure els resultats!

La sala és oberta en els horaris indicats. No cal reserva prèvia.

Podeu veure l'audiovisual del projecte a: https://youtu.be/xLAs5pq0N70

Horaris: Dilluns, dimecres, dijous 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 21.00 / Dimarts i divendres de 10.00 a 21.00 / Dissabtes de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 / Diumenges de 11.00 a 14.00

2018912232_cragmarcacat.jpg

Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), Programa de Excelencia Severo Ochoa, Fito