Activitat corresponent a la Setmana de la Ciència 2016

• Metro Línia 3 Estació Liceu, Línia 2 Estació Sant Antoni

Fotciència13. Exposició de fotografia científica

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general

Més informació Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Laura Valls
lvalls@dicat.csic.es
On es celebra Residència d'Investigadors (CSIC-Generalitat de Catalunya)
     c/ Hospital, 64, 08001, Barcelona
Necessita reserva Mar Bascuñana
info@residencia-investigadors.es

10.00-14.00

El cúmul de microorganismes que pot arribar a tenir una simple mà, els mals fums provocats per l'activitat humana o els microzombies que abunden en els fangs actius de la depuració d'aigües poden tenir un atractiu per a l'ull fotogràfic, com demostra el fet que la darrera edició del certamen Fotciencia ha seleccionat imatges amb aquests motius per haver sabut conjugar el rigor científic amb l'art. FOTCIENCIA és un certamen organitzat pel Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) i la la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) que premia les fotografies que millor saben combinar ciència i composició artística.

201610115210_logoCSICg.jpg

Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)