Viquimarató de Biologia Barcelona 2017

scb@iec.cat

Data: 17 de novembre de 2017, de les 11h a les 16h

Lloc: Sala Puig i Cadafalch, IEC

Organitzen: Les Seccions de la SCB de Biologia Computacional i Bioinformàtica, de Biologia Molecular, de Genòmica i Proteòmica i de Microbiologia. Amb la col·laboració de l’associació Amical Wikimedia,

Tothom que estigui interessat a ampliar els articles de la Viquipèdia amb diferents aspectes relacionats amb les ciències biològiques està convocat a participar en la Viquimarató de Biologia Barcelona 2017, que se celebrarà el divendres 17 de novembre, des de les 11 del matí fins a les 4 de la tarda, amb refrigeri inclòs, a la Sala Puig i Cadafalch de l’Institut d’Estudis Catalans (carrer del Carme, 47, Barcelona).

Per a confirmar la vostra participació només cal que envieu un missatge a l’adreça scb@iec.cat.

Aquesta viquimarató és una iniciativa de les seccions següents de la Societat Catalana de Biologia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans:

• Biologia Computacional i Bioinformàtica
  • Biologia Molecular
  • Genòmica i Proteòmica
  • Microbiologia

Hi col·labora l’associació Amical Wikimedia.

L’esdeveniment té per finalitat contribuir a obrir la institució i els fons de la Viquipèdia a la comunitat de voluntaris del coneixement, fer avançar la presència de la llengua catalana a la Xarxa i oferir noves plataformes de difusió de la ciència als investigadors i divulgadors del país. La Viquipèdia és, actualment, l’obra de referència més gran i popular a Internet. La manté, en format d’enciclopèdia lliure, la Fundació Wikimedia, una organització sense ànim de lucre, i conté milions d’articles escrits col·laborativament per usuaris d’arreu del món. La versió catalana va ser la segona de posar-se en marxa, el 16 de març de 2001, després de l’anglesa, que va néixer el gener de 2001.

20171173815_logoSCBhoritzontal.jpg

Associació Amical Wiquimedia