Dones, ciència i tecnologia: una 'carrera' de fons

• Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Àrea temàtica: Patrimoni Cultural
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Montse López
promocio.eseiaat@upc.edu

Montse López
promocio.eseiaat@upc.edu
9 a 13,30h

Ponents - Núria Salán

En l'actualitat, homes i dones accedeixen a la formació universitària aparentment en paritat, però a les titulacions de caire tecnològic encara no es reflecteixen els percentatges de la societat. Tractarem l'accés de les dones a la universitat en carreres de ciència i tecnologia, la resposta de la societat, curiositats, anècdotes, dades numèriques d'abans i d'ara. Posarem en relleu la poca visibilitat de la dona en l'àmbit tecnològic i com encara s'arrosseguen estereotips que no afavoreixen l'apropament de la dona a les titulacions tecnològiques.

La durada d’aquesta xerrada és de 45 minuts.

20181034526_Logo_escola.jpg