23ª Setmana de la Ciència a Terrassa. Visita “La ciència en pro de l’eternitat dels teixits”

• Centre de Documentació i Museu Tèxtil

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Àrea temàtica: Patrimoni Cultural
Tipus de públic: Públic general, Públic especialitzat

Centre de Documentació i Museu Tèxtil
Neus Grau
ngrau@cdmt.cat

Del 9 al 18 de novembre se celebrarà a Catalunya la 23ª Setmana de la Ciència Durant aquests dies estan previstes un munt d’activitats de divulgació científica: jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast. La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són el patrimoni cultural, la figura i l’obra de Pompeu Fabra i la figura del prestigiós físic nord-americà Richard Feynman.

El CDMT s’afegeix a la celebració i us convida a visitar el seu taller de restauració tèxtil “en acció”, és a dir, mentre les tècniques hi treballen. Comprovareu com la ciència és molt present en els processos que duen a terme (anàlisi de fibres, del PH dels teixits, coneixement de productes químics adequats a cada cas…). La visita tindrà una durada de 45 minuts i en tot moment anireu acompanyats per la restauradora Elisabet Cerdà. Més informació a: auladidactica@cdmt.cat / 93 731 52 02. Entrada lliure, places limitades.

2016914116_Logo_Museu_Textil_vertical.JPG