Gala d'aniversari de la Fundació Pasqual Maragall: 10 anys construint un futur sense Alzheimer

Fundació Pasqual Maragall
Ana Belén Callado
acallado@barcelonabeta.org

Ponents - Dr. Jordi Camí i Dra. Nina Gramunt

A la Fundació Pasqual Maragall complim 10 anys i ho volem celebrar amb vosaltres a la gala que tindrà lloc el proper 15 de novembre a les 19:00h l'Auditori del Fòrum de Barcelona.

Durant l'acte, farem balanç d'aquests deu anys de la Fundació i avançarem algunes línies de futur. La temàtica central enguany serà la música i la seva influència en la configuració dels nostres records i les nostres emocions. Entre d'altres sorpreses, gaudirem de l'actuació del guitarrista Toti Soler i la cantant Gemma Humet i finalitzarem la celebració amb una copa de cava.

La durada de l’esdeveniment serà d'aproximadament dues hores. Cal inscripció prèvia en aquest enllaç.

202110211846_logofpmcat.png

Fundació Bancària