Setmana de la Ciència: Viu la Ciència!!

Tipus d'activitat: Altres

Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado
Marta Granell
b.castelldefels@diba.cat

• A partir de les 10:00 i fins les 13:00 h
    • ANELLAMENT CIENTÍFIC D'OCELLS A CAL GANXO, amb TALLERS DE PINTURA D'OCELLS PER ALS MÉS PETITS (captura, presa de dades i alliberament d'ocells) a càrrec de la Fundació catalana de l’Esplai. Un equip d'ornitòlegs faran un matí d'anellament científic d'ocells per l’entorn del Centre d’Activitats Ambientals Cal Ganxo. A mesura que es capturin, els animals seran portats a la taula d'anellament on se'ls prendrà les mesures pertinents per, a continuació, ser posats novament en llibertat (horari depenent de captures).
  • A partir de les 10:00 i fins les 13:00 h
    • DIUMENGES VERDS DE CAL GANXO: ELS SONS DELS OCELLS A CAL GANXO a càrrec de la Fundació catalana de l’Esplai.
  • A partir de les 11:00 i fins les 13:00 h
  • A partir de les 11:00 h i fins les 13,00 h
    • OBSERVACIÓ DE TAQUES I PROTUBERÀNCIES SOLARS AMB TELESCOPI, a càrrec de l'Agrupació Astronòmica de Castelldefels.
  • 11:30 h
    • XERRADA "EL PRIMER VIAJE A LA LUNA" a càrrec d’Alfonso López Borgoñoz.
  • 13:00 h
    • TALLER DE LLANÇAMENT DE COETS D’AIGUA, a càrrec d‘Antonio Bernal.

201810293519_logo_biblioteca_Fernandez_Jurado.jpg