Activitat corresponent a la Setmana de la Ciència 2016

• FGC S6 / Bus Hispano Igualadina

Presentació de la donació. Un mamífer aquàtic de 45 milions d'anys: El sireni de Santa Maria de Miralles al Museu de la Pell d'Igualada

Tipus d'activitat: Presentacions

Més informació Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal d l'Anoia- Ajuntament d'Igualada
Muntsa Guasch Solé
guaschm@aj-igualada.net
On es celebra Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia
     C/ Dr. Joan Mercader, 1, 08700, Igualada

Ponents - Sr. Albert Vidal, Servei d'Arqueologia i Paleontologia del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i Sr. Josep Romero, geòleg membre del Centre d'Estudis Comarcals d'Igualada.

El Museu de la Pell enriqueix el seu fons amb les restes d'un dels exemplars de sireni més complets de Catalunya, trobat pel Centre d'Estudis Comarcals d'Igualada en una excavació paleontològica. Aquest gran mamífer herbívor, emparentat amb els manatís i els digongs actuals, va viure en les aigües tropicals que negaven l'actual Anoia fa 45 milions d'anys.

Servei d'Arqueologia i Paleontologia del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Centre d'Estudis Comarcals d'Igualada