Científiques a prop III

• Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-Cat)

Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic universitari

Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-Cat)
Montse Novell
amit.catalunya@gmail.com

Ponents - M. Angeles del Brio Leon (unitat Bioètica i Dret), Andrea Acebedo Lipes (CodaLab UPC), Paula Estalayo Bielsa (UB), Laura Boldú i Nebot (CodaLab, Hospital Clínic), Claudia Millán (Crystallographic Methods group IBMB), Imma Martínez Rovira (MIRAS BL, Sincrotró ALBA/CELLS)

Monòlegs científics

Diferents investigadores de diverses àrees de coneixement i vinculades a diferents centres de recerca ens exposaran breument (7-8 minuts)el treball que estan fent, amb un llenguatge a l'abast de tothom i esperem que també de forma divertida.

Els monoleg proposats són (programa provisional):

• Bioetica y Ciencia
  • Inteligencia artificial para la clasificación automática de células sanguíneas
  • Entre-tejidos. Permorfar la política, encarnar la política. El caso de estudio de Sindillar
  • Diagnóstico de leucemias agudas mediante análisis de imágenes de células sanguíneas.
  • A través del espejo y lo que Claudia encontró allí
  • Una lupa molt especial

20171054910_amitcatlogo.png