Cafè Científic: Encara no és tard

biogeocorreu@gmail.com
Dl-Dv 8:30h-20:00h

Ponents - Andreu Escrivà, ambientòleg i Doctor en Biodiversitat

El canvi climàtic és el major repte al que s’enfronta la humanitat al segle XXI, però... entenem què implica realment? Sabem què hi ha més enllà dels tòpics i de les imatges d’óssos polars? Prendre’n consciència és posar en qüestió allò que sabem i pensem. És parlar de canvi i d’incertesa. Partim de la preocupació compartida per l’escalfament global i els impactes que tindrà en el nostre dia a dia, però també del fet que el coneixement que en tenim és fragmentari, parcial i sovint incorrecte. Sumat a unes estratègies comunicatives que han entropessat una vegada i una altra amb la incomprensió o la indiferència, el resultat és que encara no s’han adoptat les accions necessàries. Però això pot canviar. Volem entendre com està transformant-se el món que ens envolta i quin és el nostre paper en aquest canvi, coneixent les múltiples solucions que tenim per davant. I ho farem combinant un missatge esperançador amb advertències realistes per tal que s’impulsen accions, perquè res està perdut. Perquè encara no és tard i un món millor no és només possible, sinó imparable.

20211095730_INS_LOGO_Color_PNG.png