Del 27 SEP
Al 31 MAY

EXPOSICIÓ TURISME RESPONSABLE

• Cátedra de Turismo Responsable y Hospitalidad (URL)

Tipus d'activitat: Exposicions
Àrea temàtica: Leonardo Da Vinci
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Cátedra de Turismo Responsable y Hospitalidad (URL)
Marina Ventura
marina.ventura@htsi.url.edu

Tal com indica el secretari general de l’ONU, Ban Ki-moon, amb més de mil milions de turistes internacionals viatjant pel món cada any, el turisme s’ha convertit en una poderosa força transformadora que té una influencia decisiva en la vida de milions de persones”. Les possibilitats del turisme d’incidir en el desenvolupament sostenible són considerables. En tractar-se d’un dels principals sectors de generació de llocs de treball al món, el turisme ofereix importants oportunitats de subsistència, i contribueix així a atenuar la pobresa i impulsar el desenvolupament inclusiu.

Aquesta exposició, que coincideix amb lAny Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, inicia el recorregut amb una cronologia dels anys en què es van celebrar cimeres sobre turisme sostenible. La mostra té com a objectiu convidar a reflexionar, així com fer-nos protagonistes de com les nostres accions poden minimitzar els impactes ambientals, generar benefici i millorar les condicions laborals, fomentar la conservació de patrimoni mantenint-ne la diversitat, promoure l’accessibilitat i facilitar el respecte a la cultura. En definitiva, contribuir que el turisme sigui un valor i un bé de present i futur.

En l’organització de l’exposició, hi participen l’Ajuntament de Calella i la Càtedra de Turisme Responsable i Hospitalitat de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi de la Universitat Ramon Llull.

201710111328_Logo_Catedra_TSI.jpg

Museu del Turisme de Calella