Inauguració Setmana de la Ciència 2023

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
Parlament de Catalunya
Parc de la Ciutadella, s/n, 08003, Barcelona

L’SC’23 s’inaugurarà al Parlament de Catalunya divendres 10 de novembre, a les 10.00 hores, amb les intervencions de la M. Hble. Sra. Anna Erra, presidenta del Parlament de Catalunya; el Sr. Joan Gómez Pallarès, director general de Recerca del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, i el Sr. Jordi Mas, director general de l’FCRI.

L’acte inaugural anirà seguit de la conversa “Joan Oró i Florensa, el somni de l’origen de la vida", amb Marina Martínez, investigadora al Departament de Geologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i col·laboradora del Solar System Exploration Research Virtual Institute (SSERVI) de la NASA i Ricard Guerrero, catedràtic emèrit de Microbiologia de la Universitat de Barcelona (UB) i membre de l'Institut d'Estudis Catalans. Joan Anton Català comissari de l’Any Joan Oró i divulgador científic.

Per invitació

202310132750_Lnew_Fcripos1lARGB_1_2.png