Taller participatiu. Alguna vegada has hagut de prendre un antibiòtic?

ISGlobal
Marina Tarrús
marina.tarrus@isglobal.org

Tecla Sala
Av. Josep Tarradellas i Joan, 44, 08901, l'Hospitalet de Llobregat
Marina Tarrús
marina.tarrus@isglobal.org
17h - 19:30h

Ponents - Clara Díaz i Marina Tarrús, Iniciativa de Resistències Antimicrobianes

Busquem a 30 persones que hagin acudit alguna vegada a un Centre d’Atenció Primària!

La Iniciativa de Resistències Antimicrobianes de l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), que dirigeix el Dr. Jordi Vila, posa en marxa un projecte d’investigació per contribuir a millorar la comunicació dels/les professionals de la salut amb el col·lectiu de pacients sobre aspectes relacionats amb les resistències antimicrobianes, les infeccions bacterianes i el consum d’antibiòtics.

Ens calen 30 persones voluntàries que alguna vegada hagin acudit a un Centre d’Atenció Primària i hagin seguit un tractament amb antibiòtics. El taller es realitzarà a la Biblioteca Central Santa Tecla, a l'Hospitalet. En aquesta trobada, les persones participants ens ajudaran a identificar quins canals són prioritaris per a rebre informació mèdica, el grau de satisfacció i de comprensió respecte el tractament en sortir de la consulta, i quins recursos calen per millorar la capacitat de comunicació dels/les professionals de la salut de cara al pacient, en un àmbit tan urgent com el dels bacteris resistents als antibiòtics.

Per participar-hi, cal que abans omplis el formulari d'assistència següent al qual pots accedir fent clic a l'enllaç de sota.

Confirmació d'assistència al taller de diagnòstic - Ciutadania

2021982943_descarga.jpg