Del 10 NOV
Al 22 NOV

Biogenoma: Seqüenciant la biodiversitat pel futur de la vida

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Institut d'Estudis Catalans
Iniciativa Catalana per a l’Earth Biogenome Project
catbiogenoma@correu.iec.cat

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Edifici C Sud Universitat Autònoma de Barcelona. Campus Bellaterra, s/n, 08193, Cerdanyola del Vallès

Del 23 d'octubre al 22 de novembre, la Biblioteca de Ciència i Tecnologia cedeix els seus aparadors a la Iniciativa Catalana per a l'Earth BioGenome Project (CBP) per donar visibilitat al projecte entre la comunitat universitària de la UAB. L'Earth BioGenome Project, iniciat l'any 2017, és una iniciativa internacional per seqüenciar, catalogar i caracteritzar els genomes de tota la biodiversitat eucariota de la Terra. A partir d'aquest projecte a nivell mundial, va néixer la iniciativa catalana per a l'Earth Biogenome Project (CBP), impulsada des de la Societat Catalana de Biologia i la Institució Catalana d'Història Natural amb el suport de l'Institut d'Estudis Catalans, i que contribueix al catàleg mundial obtenint informació genètica d'espècies endèmiques o d'interès local dels territoris de parla i cultura catalanes.

20231135017_iec.png