Del 10 NOV

• Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
  • h a h

Tipus d'activitat: Altres
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
Escoles de Catalunya
-, -, -

Activitat educativa orientada a estudiants de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n d’ESO.

Afrontem l'emergència climàtica, un dels reptes més colossals del nostretemps. Gràcies a un material experimental de nova creació, els estudiants seran protagonistes d'una recerca conjunta amb l’Institut Català deNanociència i Nanotecnologia (ICN2). L’experiment començarà just abans de la Setmana de la Ciència encapçalada per la FCRi i els resultats esrecolliran online durant aquest període tan especial (10-19 de novembre).

Objectius:

-Identificar materials que absorbeixin CO .
-Seguir protocols experimentals i interpretar dades.
-Comprendre l'impacte del CO en el canvi climàtic.
-Promoure la consciència sobre la necessitat de reduirles emissions.

Es treballarà amb dades, gràfiques i es fomentarà la reflexió sobre lesimplicacions del CO atmosfèric per al futur i present del planeta. Seràciència ciutadana de la bona i mirarem de publicar els resultats en una revista científica, fent dels nois i noies veritables científics!

202310132750_Lnew_Fcripos1lARGB_1_2.png