Taller mSchools per a docents: Ciència i Mòbil a l'aula

Tipus de públic: Públic especialitzat

mSchools
mschools@mobileworldcapital.com

mSchoolsel programa que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA, convida a docents del cicle superior de primària i docents de 1er i 2on d'ESO al taller "Ciència i Mòbil a l'aula".

El mòbil és un laboratori de butxaca amb diferents sensors que ens permeten estudiar aspectes de la llum, el so, el moviment i el magnetisme. El taller proposa reflexionar sobre com ens pot ajudar aquest dispositiu a fer, parlar i pensar de i sobre ciències amb els vostres alumnes. Per fer-ho presentarem algunes experiències didàctiques exitoses d’aula, les provarem i parlarem sobre les potencialitats i limitacions que pot tenir aquesta eina.

I no només això! Per parelles també construireu un microscopi amb el mòbil i preparareu unes mostres per poder-vos-ho endur tot a les vostres aules i poder-li treure tot el seu rendiment amb els vostres alumnes.

Hora: 16.30 h

Duració: 3 hores

Lloc: Mobile World Centre a Barcelona (2a planta. Carrer de Fontanella, 2, 08002 Barcelona)

*Places limitades*

Pre-inscriu-te ja en aquest formulari. Si has estat acceptat al taller rebràs un correu confirmant la inscripció.

T'hi esperem!

201710262437_2015_mSchools_colour_pos_RGB.png