Taula rodona per a la presentació del llibre “Les arts comunitàries des de l'educació social. L’experiència Basket Beat” de Josep Maria Aragay

• Facultat Pere Tarrés (Universitat Ramón Llull)

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Tipus de públic: Públic general

Facultat Pere Tarrés (Universitat Ramón Llull)
Berta Soley
research@peretarres.org

Ponents - Núria Sempere (Directora de l'Escola de Música - Centre de les Arts, Professora de l'ESMUC i membre de la junta de l'Associació catalana d'Escoles de Música), Xus Martin (Professora facultat Educació de la Universitat de Barcelona, Membre del Grup de Recerca en Educació Moral (GREM), i Coordinadora del màster Educació en valors i ciutadania), Josep Mª Aragay (Educador Social i Musicoterapeuta especialitzat en l'ús social de les arts, i responsable del projecte Basket Beat) i Txus Morata (Coordinadora Grup de Recerca Innovació i Anàlisi Social (GIAS) i Directora del màster universitari Models i Estratègies d'acció Social i Educativa en Infància i Adolescència)

Tens interès per les àrees artística i d'acció social? En utilitzar l'expressió artística per a l'educació social? Des de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés us convidem a la taula rodona per a la presentació del llibre Les arts comunitàries des de l'educació social. L’experiència Basket Beat de Josep Maria Aragay el Dimarts 14 de novembre de 2017, de 18 a 20h, a l'Aula Magna de la Facultat Pere Tarrés (Santaló, 37).

Quan? Dimarts 14 de novembre de 2017, de 18:45 a 20:00h

On? Aula Magna de la Facultat Pere Tarrés (Santaló, 37)

Què? Taula rodona per a la presentació del llibre “Les arts comunitàries des de l'educació social. L’experiència Basket Beat” de Josep Maria Aragay

PROGRAMA

1. Benvinguda a càrrec de Josep Mª Aragay (Educador Social i Musicoterapeuta especialitzat en l'ús social de les arts, i responsable del projecte Basket Beat) i Txus Morata (Coordinadora Grup de Recerca Innovació i Anàlisi Social (GIAS) i Directora del màster universitari Models i Estratègies d'acció Social i Educativa en Infància i Adolescència)
  2. Presentació del llibre
  3. Taula rodona: Les arts comunitàries des de l'Educació Social. L’experiència Basket Beat, a càrrec de Núria Sempere (Directora de l'Escola de Música - Centre de les Arts, Professora de l'ESMUC i membre de la junta de l'Associació catalana d'Escoles de Música), Xus Martin (Professora facultat Educació de la Universitat de Barcelona, Membre del Grup de Recerca en Educació Moral (GREM), i Coordinadora del màster Educació en valors i ciutadania), Josep Mª Aragay, i Dra. Txus Morata

Moderador: Oriol Casals (Professor de Música i Acció Socioeducativa a la Facultat Pere Tarrés i Codirector del Diploma d’Especialització Universitària en Llenguatges Artístics per la Transformació Social)

Tens algun dubte? Per a més informació, pots contactar a la Txus Morata (tmorata@peretarres.org) o la Berta Soley (recerca@peretarres.org).

Us hi esperem!