Tallers pràctics “Dibuixem la Natura”: Les Papallones”.

Més informació Museu de Ciències Naturals de Granollers
Maria Sabater
activitats@museugranollersciencies.org
On es celebra Biblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers, Palaudàries, 102. Jardins Antoni Jonch Cuspinera
     Carrer Palaudàries,, Número 102. Jardins Antoni Jonch Cuspinera, 08402, Granollers
Necessita reserva Museu de Ciències Naturals de Granollers
reserves@museugranollersciencies.org

9 a 14 h. i de 16 a 19 h

Cicle de tres tallers de dibuix naturalista on apendrem les bases per representar el món natural que ens envolta sobre el paper. Els tallers d’il·lustració es realitzaran en tres tardes de dijous d’aquest primer trimestre del curs. Cada una de les sessions estarà dedicada a un grup animal diferent, sobre el que treballarem a partir de les col·leccions d’animals conservats  en el Museu de Ciències Naturals i els llibres antics i moderns de la Biblioteca Antoni Jonch del Museu.

En el primer taller tractarem en profunditat els ocells, el seu vol i les seves plomes, en el segon taller aprofundirem en les papallones i els seus colors, i en el tercer taller buscarem els detalls dels petits i grans mamífers.

Per la realització dels tallers no es requereixen coneixements previs de dibuix. No és necessaria l’assistència als tres tallers, us podeu apuntar a una, dues o tres de les sessions del cicle.
Els inscrits a aquesta activitat hauran de portar de casa:
Llibreta d’esboç de fulls blancs, llapis 3H, 2B, HB, que podeu trobar en qualsevol papeleria, goma i maquineta.

Dates:
- Dijous 18 d’octubre 2018, Taller “Dibuixem la Natura: Els Ocells”.
- Dijous 8 de novembre, Taller “Dibuixem la Natura: Les Papallones”.
- Dijous  13 de desembre, Taller “Dibuixem la Natura: Els Mamífers”

2018727373_Simbol_MCNG_3.jpg