Osona, 50 milions d'anys enrere

• Limitat

Tipus d'activitat: Exposicions
Àrea temàtica: Patrimoni Cultural
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic universitari, Públic general, Estudiants de primària

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat

Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat
De 9:30 a 14:00 h

Visita guiada a l'exposició "Osona, 50 milions d'anys enrere". Els fòssils exposats són de la col·lecció de l’enginyer i geòleg vigatà Francesc Farrés que els ha recollit a la comarca d’Osona i estudiat al llarg de seixanta anys. S’hi exposaran també alguns exemplars del Museu Geològic del Seminari de Barcelona i de l’Institut Català de Paleontologia, tots provinents de la comarca. La visita anirà a càrrec del mateix Francesc Farrés i li donarà suport en Jordi Vilà, professor de la UB, geòleg i comissari de l'exposició.

Responsable

Judit Molera, coordinadora del grup de recerca Mecatrònica i Modelització Aplicada a la Tecnologia dels Materials (MECAMAT) i comissària de l'exposició.

Museu de l'Art de la Pell de Vic

Dimecres 14 i 21 de novembre de 2018.

Horaris

Dimecres 14 de novembre de 11:00 a 12:30 h.

Dimecres 21 de novembre de 11:30 a 13:00 h.

Destinataris

Estudiants d'ESO, Barxillerat, Cicles Formatius, universitaris i públic en general interessat en conèixer més sobre el patrimoni geològic de la comarca d'Osona.

Commemorar l'Any Europeu del Patrimoni Cultural.

Donar a conèixer a la comunitat educativa i públic en general l’important patrimoni paleontològic d’Osona.

Posar en valor la informació paleobiològica que proporciona el registre fòssil.

Conscienciar i sensibilitzar a la comunitat educativa i públic en general pel respecte i estima del patrimoni paleontològic a partir del seu coneixement.

Implicar al públic, agents culturals i societat en general, en la necessitat de protegir aquests béns patrimonials.

Places

Places limitades