Jornades Miquel Martí i Pol

• Segons l'activitat

Tipus d'activitat: Altres
Àrea temàtica: Patrimoni Cultural
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Estudiants de primària, Públic especialitzat, Públic general, Públic infantil, Públic universitari

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Fundació Miquel Martí i Pol
fundacio@miquelmartiipol.cat

Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat
De 9:30 a 14:00 h

Les Jornades Miquel Martí i Pol arrenquen a principis de novembre i s’allarguen tot el mes en diversos espais de la geografia catalana.   Jornades que formen part de la commemoració de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural.

En total hi ha programades gairebé una vintena d’activitats repartides en tretze espais.

Un novembre més, la Fundació Miquel Martí i Pol es prepara per una nova edició de les Jornades Miquel Martí i Pol que serviran per commemorar els quinze anys de la mort del poeta de Roda de Ter. Les diverses activitats que presentem s’adeqüen a la finalitat de la Fundació Miquel Martí i Pol de contribuir a la consolidació del llegat cultural, educatiu i social del poeta.

Les jornades d’enguany venen marcades per la seva transversalitat, la creació de xarxa i sinergies i l’ampliació d’escenaris, una mostra del caràcter nacional del poeta de Roda de Ter.

Miquel Martí i Pol, poeta nacional, poeta del poble

Miquel Martí i Pol (Roda de Ter, 1929- 2003) és un dels poetes més emblemàtics del segle XX. El seu compromís amb la cultura l’ha fet poeta nacional i l’ha destacat com a català universal.

Consulteu tot el programa de les Jornades Miquel Martí i Pol aquí.

La imatge del cartell de les jornades d’enguany es centra en una màquina d’escriure, el punt de partida del viatge de la poesia, de la creació. El disseny és fet per Dadà comunica i amb ell, els autors, volen traslladar el color de l’escriptura, el contingut a vegades gris, a vegades de colors, dels poemes de Miquel Martí i Pol.

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg