Descoberta del torrent de Can Codina

Associació Hàbitats
info@associaciohabitats.cat
De Dll. a Dv. 9h a 15h

Seguint la metodologia científica de Projecte Rius mesurarem aspectes com el cabal, la temperatura, la presència de nitrats, els impactes que pateix el bosc de ribera, la fauna que viu al torrent de Can Codina.

L’activitat s’adreça a tothom que vulguin passar un matí divertit analitzant l'estat de ecològic de l'entorn del torrent de can Codina i, especialment, hi estan convidades aquelles persones interessades en ser voluntàries de Projecte Rius (més info: http://www.projecterius.cat/inspeccio/)

L'activitat es recomanable a partir de 7 anys i els menors d'edat han d'anar acompanyats del responsable legal. També aconsellem als participants dur roba còmode i botes d’aigua.

Data: dissabte, 10 de novembre de 10h a 13h del matí.

Punt de trobada: punt d'Informació del Parc de la riera, pg. Horta, 72, 08290 Cerdanyola del Vallès.

201810263935_logoAH_Dist_A.jpg

Fundación Biodiversidad