Exposició de llibres sobre biologia i matemàtica enmarcada en l'Any Internacional de la Biologia Matemàtica

• Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
  • 08:30h a 14:30h // 14:30h a 20:30h

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Públic universitari

Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Isabel Molinos
isabel.molinos@upc.edu

El 2018 ha estat proclamat l’Any Internacional de la Biologia Matemàtica en una iniciativa conjunta de la European Mathematical Society (EMS) i la European Society for Mathematical and Theoretical Biology (ESMTB).
L’objectiu principal d’aquesta celebració és potenciar l’increment de les aplicacions de les matemàtiques a la biologia i a les ciències de la vida; així com fomentar aquesta retroalimentació en els pròxims anys.

La Biblioteca de l’FME i la Biblioteca del Campus de Terrassa, amb la col·laboració del professor Toni Guillamon, exposen llibres sobre biologia matemàtica per donar suport a aquesta efemèride. Durant el mes de juny l’exposició es podrà veure a la Biblioteca de l’FME i el mes de novembre a la Biblioteca del Campus de Terrassa.

Guia de lectura: https://upcommons.upc.edu/handle/2117/123176

2016742845_UPCpositiup3005.png