Exposició de llibres sobre biologia i matemàtica enmarcada en l'Any Internacional de la Biologia Matemàtica

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Públic universitari

Més informació Universitat Politècnica de Catalunya
Isabel Molinos
isabel.molinos@upc.edu
On es celebra Biblioteca del Campus de Terrassa de la UPC
     Plaça del Campus, 1, 08222, Terrassa

El 2018 ha estat proclamat l’Any Internacional de la Biologia Matemàtica en una iniciativa conjunta de la European Mathematical Society (EMS) i la European Society for Mathematical and Theoretical Biology (ESMTB).
L’objectiu principal d’aquesta celebració és potenciar l’increment de les aplicacions de les matemàtiques a la biologia i a les ciències de la vida; així com fomentar aquesta retroalimentació en els pròxims anys.

La Biblioteca de l’FME i la Biblioteca del Campus de Terrassa, amb la col·laboració del professor Toni Guillamon, exposen llibres sobre biologia matemàtica per donar suport a aquesta efemèride. Durant el mes de juny l’exposició es podrà veure a la Biblioteca de l’FME i el mes de novembre a la Biblioteca del Campus de Terrassa.

Guia de lectura: https://upcommons.upc.edu/handle/2117/123176

2016742845_UPCpositiup3005.png