Congrés Anual de Nanociència i Nanotecnologia SCN2

• Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia (SCN2)
  • 09:00h a 13:00h // 15:00h a 18:15h

Tipus de públic: Públic especialitzat

Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia (SCN2)
Equip de Recerca SCN2
Congres@scn2.cat

Equip de Recerca SCN2
Congres@scn2.cat

Ponents - Dr Pere Santamaria i Vilanova (IDIBAPS); Dr. Salvador Borrós i Gómez (IQS); Dra. Ana B. Caballero (UB); Dra. Marta Pérez Hernández (IDIBELL); Dr. Salvio Suárez García (ICN2); Dra. Elisabeth Engel (IBEC); Dra. Nora Ventosa (ICMAB)

La segona edició del Congrés Anual de Nanociència i Nanotecnologia (II CANN-2020) organitzat per la Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia (SCN2) es centrarà en els darrers desenvolupaments sobre nanobiomedicina a la regió de Catalunya en l'àmbit de l'administració de substàncies. Comptarem amb seminaris impartits per ponents especialitzats, un concurs de pòsters per la estudiants de doctorat i màster, i un seguit d'activitats de debat científic. Us hi estem esperant!

No us perdeu la data: 19 de novembre de 2020

20209104059_logoSCN2.png

Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia (SCN2)