Ciència km0. La recerca del món a l’aula

• Fundació Catalunya La Pedrera
  • h a h
  • Il·limitat (online)

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Fundació Catalunya La Pedrera
Andrea Elias Gispert
andrea.elias@fcatalunyalapedrera.com

La recerca científica no havia estat mai tan present a les nostres vides com durant aquesta pandèmia. Sentim a parlar de ciència a casa, a la televisió, als carrers, al supermercat i sobretot a l’institut. Tanmateix, s’ha parlat tant del coronavirus que ens hem oblidat que al món es fa recerca sobre una infinitat de coses més súper interessants... i que potser ni tan sols n’hem sentit a parlar mai!

Ciència km0 és un projecte impulsat per joves catalans que es dediquen a la recerca científica en diferents llocs del món. Com que aquesta pandèmia els ha mantingut aïllats però alhora més connectats que mai gràcies a les noves tecnologies, han decidit donar a conèixer la seva experiència i fer-la arribar a les aules de Catalunya perquè estudiants i professors en pugueu gaudir sense moure-us de la classe.

Un viatge a cavall entre Europa i els Estats Units, passant per laboratoris de neurociències, biologia cel·lular o física gravitacional fins a empreses que es dediquen a la recerca de nous fàrmacs, al disseny de software o a la implementació d’energies renovables. Tot plegat de la mà de joves catalans que tenen moltes ganes d’entrar virtualment a les vostres aules a explicar-vos la seva història!