Com arribar-hi

Activitat cancel·lada

FES-TE COMPOSTAIRE!

• Aula Ambiental Bosc Turull (Societat Catalana d'Educació Ambiental)
  • 11:00h a 13:00h
  • 14 (en funció restriccions sanitàries)

Tipus d'activitat: Tallers i cursos

Més informació Aula Ambiental Bosc Turull (Societat Catalana d'Educació Ambiental)
Lara Saiz
aula@boscturull.cat
On es celebra Aula Ambiental Bosc Turull
     Passeig Turull, 2, 08023, Barcelona
Necessita reserva
aula@boscturull.cat

Ponents - Joan Solé (Societat Catalana d'Educació Ambiental)

Us agradaria iniciar-vos en l’art del compostatge?

El compostatge és una via alternativa a la recollida i tractament de les restes orgàniques dels residus domèstics que està a l’abast de pràcticament tota la població. Suposa un estalvi important econòmic i d’emissions de CO2, aporta biodiversitat a l’entorn, et connecta a la vida i als seus processos, i permet avançar cap a la renaturalització de la ciutat.

En aquesta sessió coneixerem els principis i tècniques bàsiques d’aquest procés de la mà del coordinador del Programa de Compostatge Comunitari de l’Aula perquè pugueu iniciar-vos en aquest món. A més, es presentarà el nou programa de compostatge del Punt Verd de Vallcarca, on també podreu participar si prefereiu compostar en comunitat i rebre un cub per a la matèria orgànica com a obsequi.

A càrrec de Joan Solé (Societat Catalana d’Educació Ambiental).

Dissabte 21 de novembre, de 11 a 13h

Aula Ambiental Bosc Turull (Passeig Turull, núm 2).

L’activitat és gratuïta, però cal inscripció prèvia a aula@boscturull.cat o al 932133945.

20201023437_logoturull.jpg