Viatge a NanoLand

ccultural.santjosep@l-h.cat
16 a 22 h

Ponents - Jordi Díaz

T'imagines que el teu cos es fes mil milions de vegades més petit? T'imagines que entressin dins d'un àtom? T'imagines que poguessis manipular àtoms i molècules obtenint-ne nous materials amb propietats sorprenents. Tot això i molt més ho experimentarem a la xerrada on descubrirem els secrets de nanoland, els secrets del món de les nanotecnologies

Ponent: Jordi Díaz. Doctor en Químiques per la UB i enginyer superior de materials per la UPC/UB. Coordina la Unitat de Tècniques Nanomètriques dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiTUB). Divulgador científic a Nanodivulga UB i EspaiNAno (ACCC)....

Moderadora: Miriam Rivera. Membre de l'ACCC i divulgadora científica.

L’edició d’enguany ha estat organitzada conjuntament amb l’Associació Catalana de Comunicació Científica. Tots i totes les ponents són membres del Comitè Científic de Pessics de Ciència.

Les xerrades es podran seguir per streaming a través de  https://www.youtube.com/user/pessicsdeciencia

Activitat inclosa en la programació de la Setmana de la Ciència de 2020

2016927548_PESSICS_logo__Aj.png