Del 15 NOV
Al 1 DIC

Exposició d'il·lustració científica per Roc Olivé

• Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
  • 12:00h a 13:00h // h a h

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general

Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Laura Valls
lvalls@dicat.csic.es

Ponents - Roc Olivé Pous

L’Institut de Ciència de Materials de Barcelona acollirà aquesta setmana científica una exposició d’il·lustracions científiques a càrrec de l’il·lustrador Roc Olivé. La mostra dóna a conèixer el treball de l’autor en diverses de les seves facetes dintre de l’àmbit de la il·lustració científica (paleoart, dinosaures, biologia, medicina, física...). A més, comptarà amb una conferència sobre Il·lustració Científica a càrrec de l’artista per presentar al públic l’exposició i la pròpia vivència en aquesta activitat a cavall de la ciència i l’art. Aquesta exposició s’organitza amb la col·laboració d’Il·lustraciència.

Lloc: Institut de Ciència de Materials de Barcelona (CSIC). Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, 08193 Bellaterra, Barcelona.

Contacte: Anna May, amay@icmab.es / 93 580 18 53.

201610115210_logoCSICg.jpg

Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), Ministerio de Economía, Industria y Competitividad.

Il·lustraciència