• Es confirmarà en fer la reserva

Itinerari guiat: Les Fonts d'energia a la ciutat comtal: Aigua, vapor i electricitat

Tipus d'activitat: Itineraris didàctics i excursions
Activitat adherida a la campanya del passaport científic

Més informació Direcció General de Recerca. Secretaria d'Universitats i Recerca
On es celebra Barcelona
     Barcelona, _, 08001, Barcelona
Necessita reserva Marina
info@lapusa.com

De 9 a 15h.

El proper dissabte 9 de novembre, en el marc de la Set­mana de la Ciència, la Secretaria d’Universitats i Recerca us propo­sa una ruta per la història de la ciència i la tècnica a Barcelona.  L’itinerari es realitzarà amb el suport d’un guia i les dramatitza­cions d’intèrprets.

La ruta s’anomena Les Fonts d'energia a la ciutat comtal: Aigua, vapor i electricitat. Hi podreu conèixer el canvi tecnològic i energètic que s’ha produït a Barcelona al llarg dels segles. Des d’una de les portes de la ciutat romana, passant pel jaciment arqueològic del Born, fins arribar al barri de la Barceloneta, repassarem puntualment la història de cadascuna d’aquestes fonts d’energia i de la seva aplicació a la vida quotidiana i laboral dels barcelonins i barcelonines

És una activitat adequada per a tots els públics (exceptuant menors de 5 anys perquè, atesa la durada de l’activitat, és fàcil que es cansin). Només cal fer la reserva prèvia.

• Durada: 2:30 h
  • Quan? Dissabte 9 de novembre a les 11.00 h del matí (es prega arribar 5 minuts abans de l’hora d’inici)
  • On ens trobarem? Es confirmarà en fer la reserva

20171030514_logo_sur.jpg