• 24a Setmana de la Ciència 2019 | 8 al 17 de Novembre | www.setmanaciencia.cat
  • Monòlegs del Club de la Ciència | 24a Setmana de la Ciència 2019 | 8 al 17 de Novembre | www.setmanaciencia.cat

Benvinguda

Del 8 al 17 de novembre se celebrarà a Catalunya la 24a Setmana de la Ciència.

Durant la Setmana de la Ciència se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, la taula periòdica, amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, i, de l’altra, diferents persones que han estat referents als respectius camps de coneixement com ara l’ecòleg Ramon Margalef, enguany es commemora el centenari del seu naixement; l’enginyer i inventor Narcís Monturiol, amb motiu del bicentenari del seu naixement; Margaret Hamilton, qui va liderar el desenvolupament del programari de navegació on-board per al Programa Espacial Apollo, amb motiu del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la Lluna; i el polifacètic Leonardo da Vinci, en commemoració dels 500 anys de la seva mort.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Concurs de cartells de la Setmana de la Ciència

Enguany tornem a convocar el concurs de cartells de la Setmana de la Ciència. L’obra guanyadora serà la imatge de l’SC19 i serà premiada amb 1.000 €. El termini màxim de presentació serà el proper dia 13 de setembre.

* Consulteu les bases aquí

Esperem la vostra participació!

Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

Guanyador de l'edició anterior 2018
Consulteu les bases aquí Formulari d'inscripció

El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 14 d’octubre a les 18h.