• Metro L1 i L9, Torrassa; Bus M12 i L16
Del 8 NOV
Al 17 NOV

Exposició: ENIGMES dels ORIGENS. Grans preguntes de la Ciència produïda per Pessics de Ciència i el Museu d'Història de l'Hospitalet

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general

Més informació Biblioteca Central Tecla Sala
Gemma Isern
iserneg@diba.cat
On es celebra Biblioteca Central Tecla Sala
     Av. Tarradellas, 44, 08901, l'Hospitalet de Llobregat

Al llarg de quatre blocs temàtics, Univers, Vida, Humanitat i Llenguatge, ens presenta els orígens de l'Univers, la Vida, la Humanitat i el Llenguatge. Tot articulat mitjançant un amè –però curós– discurs on importa molt més el «com sabem el que sabem?» que el «què sabem?». No ho oblidem... en ciència és tan o més important el camí que el resultat.

Cadascun dels blocs compta amb una original introducció: un relat, en format de còmic, sobre un fet puntual de la història de la ciència. Això no només revaloritza el paper del còmic com a eina divulgadora, sinó que reivindica la vessant més humana i social de la ciència: paleontòlogues, astrònoms, biòlogues, etc. I no marxarem sense trobar, dins de cada bloc, una suggerent pregunta: «què ens queda per saber?». Les científiques i científics de casa nostra segueixen treballant per cercar la resposta a nous interrogants sobre els orígens; uns enigmes que han volgut compartir amb nosaltres.

Cada mes, podreu veure la mostra d’un dels blocs temàtics a l’entrada de la biblioteca.

Oberta fins el 31/01/2020

201810183931_images.jpg