• Informació sobre com arribar al CRAG a https://www.cragenomica.es/ca/node/10491

Taller experimental Plantes mutants

Tipus d'activitat: Tallers i cursos
Tipus de públic: Estudiants de primària

Més informació Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG, CSIC-IRTA-UAB-UB)
Zoila Babot
communication@cragenomica.es
On es celebra Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG)
     Edifici CRAG - Campus UAB., Carrer de la Vall Moronta s/n, 08193, Cerdanyola del Vallès
Necessita reserva Zoila Babot
communication@cragenomica.es

08:00-16:00, dilluns a divendres

El Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) ofereix la tercera edició del taller experimental Plantes mutants durant el curs escolar 2019-2020, dirigit a alumnes de 5è i 6è de primària.

L’objectiu d’aquest taller és acostar l’alumnat dels últims cursos de primària a la funció i a la utilitat de la ciència i a la manera de fer dels científics i científiques, tot aportant-los una experiència positiva.

Al taller, els nens i les nenes aprendran a reconèixer alguns aspectes característics de la investigació en plantes, com l’ús d’organismes model. Utilitzant plantes mutants i material de laboratori com lupes binoculars, els alumnes hauran de treballar com autèntics científics, observant atentament, fent les seves pròpies hipòtesis i arribant a conclusions de consens. El taller es complementa amb una visita a les instal·lacions del CRAG guiada per personal investigador.

Voleu veure com van ser les edicions anteriors? No us perdeu les fotografies dels tallers!

Informació sobre els tallers

Cursos: 5è i 6è de primària

Lloc de realització: Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG). Campus de la UAB. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Horari: el taller té una durada d'un matí, de 09:30h a 12:00h (l’horari es pot desplaçar fins a 30 minuts segons s’acordi amb l’escola)

Dates de realització del taller: 12, 13, 14 i 15 de novembre del 2019

Nombre màxim de participants/dia: 27 alumnes i 3 acompanyants

Taller gratuït

Inscripcions obertes fins el 20 de setembre a https://www.cragenomica.es/ca/divulgacio/taller-plantes-mutants

Sobre el projecte

El taller Plantes mutants va ser dissenyat l'any 2017 conjuntament pel Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) i el Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

El projecte Plantes mutants ha estat finançat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FCT-16-10825, FCT-17-12034 i FCT-18-13792) i pel Programa Severo Ochoa de Centres d’Excel·lència en R&D 2016-2019 (SEV-2015-0533), ambdós del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

2018912232_cragmarcacat.jpg

Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT)
Programa Severo Ochoa de Centres d’Excel·lència en R&D

Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)