• En transport públic: Parada Mas Blau de la L9.

Tour per el centre logístic d'Amazon

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic infantil, Públic universitari

Més informació Amazon
Jaume Torres
-
jaumt@amazon.com
On es celebra Amazon
     Avinguda de les Garrigues, 2-12, 08820, el Prat de Llobregat
Necessita reserva Jaume Torres
jaumt@amazon.com
-

Amazon.com Inc és una companyia estatunidencia de comerç electrònic amb seu a Seattle, Washington. Fou una de les primeres grans companyies en vendre béns a través d'Internet. A la seva seu d'El Prat de Llobregat, s'hi opera amb l'ajuda d'uns robots, d'Amazon Robotics, anteriorment anomenada Kiva Systems.

Aprofita l'oportunitat d'anar a visitar unes de les instal·lacions més grans i modernes d'Europa i veuràs com son les entranyes del centre logístic on s'emmagatzemen i empaqueten els productes que compres a través de la pàgina web.

Quan us poseu en contacte amb l'empresa, recordeu posar a l'assumpte del missatge "Setmana de la ciència".

Durant la setmana de la ciència, Amazon ha reservat dos tours especials durant el dissabte 9 i el diumenge 10, a les 6 de la tarda, però els tours pel seu centre es duen a terme durant tot l'any en diferents dies i horaris. Les plaçes de la setmana de la ciència ja s'han exhaurit. Podeu fer la vostra reserva a través de la seva pàgina web per a algun altre dia:

20191022454_Amazon_icon.jpg