Itinerari guiat: Tortosa. Ús i tecnologia de l'aigua

Tipus d'activitat: Itineraris didàctics i excursions

Més informació Direcció General de Recerca. Secretaria d'Universitats i Recerca
On es celebra Tortosa
     _, _, 43500, Tortosa
Necessita reserva Marina
info@lapusa.com

De 9 a 15h.

El proper dissabte 16 de novembre, en el marc de la Set­mana de la Ciència, la Secretaria d’Universitats i Recerca us propo­sa una ruta per la història de la ciència i la tècnica a Tortosa.  L’itinerari es realitzarà amb el suport d’un guia i les dramatitza­cions d’intèrprets.

La ruta s’anomena "Tortosa. Ús i tecnologia de l'aigua" transcorre pel llegat cultural de la localitat que ens demostra la importància que tingué l’aigua per a la seva història. A més, ens permet conèixer alguns dels descobriments científics i tecnològics que s’endegaren en diverses èpoques històriques per fer possible l’explotació d’aquest recurs natural.

És una activitat adequada per a tots els públics (exceptuant menors de 5 anys perquè, atesa la durada de l’activitat, és fàcil que es cansin). Només cal fer la reserva prèvia.

• Quan? Dissabte 16 de novembre a les 12.00 h del matí (es prega arribar 5 minuts abans de l’hora d’inici)
  • On ens trobarem? Es confirmarà en fer la reserva
  • Durada: 1h 30 min