Jornada tècnica

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Més informació Departament territori i Sostenibilitat. Generalitat de Catalunya
Laia Serra
laia.serra@thigis.com
On es celebra Museu de Ciències Naturals de Barcelona
     Plaça Leonardo da Vinci, 4, 08019, Barcelona

Ponents - Sr. Ferran Miralles, Sra. Anna Omedes, Sr. Jaume Piera, Sra. Concepción De Linares, Sra. Ester Prat, Sr. Marc Anton Recasens, Sr. Antoni Arrizabalaga, Sra. Laura Force, Sra. Laia Serra, Sr. Joaquim Garrabou, Sr. Tomàs Padrosa, Sr. Pau Sainz

La jornada tècnica té com a objectiu principal reflexionar sobre les novetats i reptes de futur immediat dels projectes de ciència ciutadana, però també esdevenir un espai de trobada i intercanvi d’experiències entre personal tècnic, administració, entitats i públic general.

Per aquest motiu, la jornada s’estructura amb una ponència inicial de diagnosi de la situació de la ciència ciutadana, dues taules rodones on diferents projectes aportaran punts de reflexió des de la seva experiència, una ponència final on l’administració mostrarà exemples d’ús de dades obtingudes a través de ciència ciutadana, i també un espai de trobada i interacció dels diferents actors: centres de recerca, administració, entitats i públic general que vulgui assistir a les jornades.

Cal inscripció prèvia. Jornada gratuïta.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona ,Oficina de Ciència Ciutadana Barcelona