Visita guiada a la Central Hidroelèctrica del Mariner

• Estabanell Distribució
  • 15 adults + infants

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Orientat: Grups

Estabanell Distribució
Associació Alt Ter
actiu@alt-ter.org

Associació Alt Ter
actiu@alt-ter.org
De 10.00h a 13.00H

Has estat mai en una Central Hidroelèctrica? No t'ho perdis i aprofita la Setmana de la Ciència 2019 per visitar-la amb la família i els amics!

A Sant Pau de Segúries, des de fa més de 100 anys, Estabanell -amb una concessió de l’Agència Catalana de l’Aigua-. aprofita part del corrent del riu Ter per generar energia hidroelèctrica, sostenible amb una central hidroelèctrica perfectament integrada en l’entorn.

Les turbines, instal·lades el 1914 continuen funcionant, tot i que tècnicament s’ha modernitzat, però s’ha mantingut l’estètica original.

L’activitat consisteix en una visita guiada, per aquestes instal·lacions de la mà de l’Associació Alt Ter, veient, com es produeix aquesta energia verda, tant preuada avui en dia, i entrar en la història doncs, fa 100 anys, màquines com aquestes van ser motor del desenvolupament industrial i ens va portar el confort actual a les nostres llars.

Atenció! Podeu escollir dues dates per a fer la visita:

• Dijous 14 de novembre, de 16 a 18 hores.
  • Dissabte 16 de novembre, de 11 a 13 hores.

Cal confirmació prèvia a: actiu@alt-ter.org. Amb la confirmació, se us facilitarà informació de servei per a realitzar la visita correctament. VISITA GRATUÏTA!

Estabanell Distribució