I Congrés Anual en Nanociènia i Nanotecnologia (CANN-SCN2) : Energia, Medi Ambient i Desenvolupament Sostenible

• Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia
  • 120 persones

Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic universitari

Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia
Comissió d'Investigació de la SCN2
investigacio@scn2.cat

Comissió d'Investigació de la SCN2
investigacio@scn2.cat
9:00h-17:00h

Ponents - Salvador Pueyo Puntí (UB), Mariano Campoy Quiles (ICMAB), Elisabet Romero (ICIQ), Eva Pellicer Vilà (UAB), Pedro Gómez Romero (ICN2), Pilar Ramírez De La Piscina (UB)

El Congrés Anual de Nanociència i Nanotecnologia (CANN) és un dels esdeveniments que la Societat Catalana de Nanociencia i Nanotecnologia (SCN2) organitza al llarg de l’any per tal de popularitzar i donar visibilitat a la recerca feta a Catalunya. L'edició de 2019 estarà dedicada a un dels principals reptes actuals: la producciño d'energia neta i renovable, i la lluita científica per idear processos óptims i responsables amb el medi ambient.

Durant els darrers cent anys, s’ha registrat un augment de la temperatura d’1 ºC a Europa. Tot i que això pot semblar banal, ja ha produït enormes repercussions en l’economia i l’agricultura a nivell global. El món necessita nous enfocs per sostenir l’activitat humana de manera respectuosa amb el medi ambient i és crucial promoure la sensibilització entre els ciutadans i els governs. Amb aquest acte, voldríem conscienciar sobre el paper que poden tenir la Nanociència i la Nanotecnologia en aquesta transició ecològica i oferir un espai perquè els investigadors que treballin a Catalunya puguin exposar i intercanviar el seu treball.

L'acte comptarà amb un seguit de ponències científiques sobre Nanotecnologia, Energia i Medi ambient i ponències sobre models económics de desenvolupament sostenible. Es durà a terme un Concurs de Pòsters Científics, i també es realitzarà un debat en forma de taula rodona sobre el rol de la Nanociència i la Nanotecnologia en els reptes ecològics i energètics actuals. L'acte està coordinat en col·laboració amb el programa Fellows de La Pedrera.

Inscripcions obertes per al Concurs de Pòsters CANN-SCN2 2019 (Fins al 8 de Novembre)

T’estem esperant!

Us podeu inscriure al web http://www.scn2.cat/congres/

201910241825_LogoSCN2.png