Cicle 'Joves científiques i científiques': xerrades científiques al PRBB - Dia 2

Àrea temàtica: joan oro

La Biothèque
Mònica Rodriguez
mrodriguez@prbb.org

Ponents - Rosana Vallejos, estudiant de doctorat en Sostenibilitat. Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari (CREDA-UPC-IRTA) de la Universitat Politècnica de Catalunya. Oliver Díaz Montesdeoca, professor ajudant i doctor al Departament de Matemàtiques i Informàtica a la Universitat de Barcelona.

Un any més, el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) acull l'esdeveniment de divulgació científica "Joves científiques i científics", adreçat a tots els públics i amb l'objectiu de posar en valor la feina de joves promeses.

4 investigadores i investigadors de diferents disciplines donaran a conèixer els avenços que es produeixen en el seu camp d'estudi científic, així com la feina que porten a terme en el seu dia a dia.

Joves científiques i científics és una iniciativa de La Biothèque, una organització formada per investigadores apassionades per la divulgació de la ciència i que, amb la col·laboració del PRBB i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), organitzen un nou cicle de xerrades a Barcelona.

08/11/19
18.00h - Encontrando el Alzheimer antes de que aparezca (sin viajar en el
tiempo en un DeLorean)
. Xavier López Gil, doctor en neurociències, biòleg i actualment treballant a la Unitat d'Imatge Experimental per Ressonància Magnètica 7T.
19.00h  - ¿Cómo saber si la contaminación afecta a nuestra salud? Elena Roel Herranz, MIR de Medicina Preventiva i Salut Pública a ISGlobal - Hospital Clínic.

15/11/19
18.00h - Pienso, como y actúo! Hablemos del consumo sustentable y mi
relación con el planeta
. Rosana Vallejos, estudiant de doctorat en Sostenibilitat. Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari (CREDA-UPC-IRTA) de la Universitat Politècnica de Catalunya.
19.00h - Buenos días humano, ¿qué le duele? Oliver Díaz Montesdeoca, professor ajudant i doctor al Departament de Matemàtiques i Informàtica a la Universitat de Barcelona.

Veure tot el programa.

Inscripcions gratuïtes aquí.