Dia de la Ciència a Fornells de la Selva

Josep Duran
josep.duran@udg.edu

Ponents - Miquel Duran, Josep Duran, Pep Anton Vieta, Laia Guillaumes

El dia de la ciència arriba a Fornells de la selva en la seva 13a edició. Enguany, dediquem la jornada a l'Any Internacional de la Taula Periòdica #aitp2019 #iypt2019.

De 5 a 6 podreu participar en els diversos tallers dedicats a la taula periòdica i jugar en alguns dels jocs que hem preparat. Tots formen part del projecte #52JocsTP ideat pel Dr, Miquel Duran @miquelduran

També podreu veure diverses taules periòdiques, ordenades en diferents categories. Des dels intents previs a Mendeléiev a les taules periòdiques més recents. Algunes les podreu veure a #1TPdia, un projecte del Dr. Pep Anton Vieta @pquimic i del Dr. Eduard Cremades @eduardcremades

A les 6 presentarem en format d'espectacle "el somni de Mendeléiev", que repassa en clau d'humor mitjançant experiments i jocs de mans, la idea de la primera Taula Periòdica. Una versió més curta de l'espectacle va obtenir una menció d'honor al Certamen Internacional Ciencia en Acción @cienciaaccion l'any 2018 en la modalitat "puesta en escena".

201710135450_escut_de_fornells.jpg

Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital UdG