Conferència:

Universitat de Girona
Núria Ayguadé
nuria.ayguade@udg.edu

Ponents - Lluís Lucero, professor associat del Departament de Filologia i Comunicació de la Universitat de Girona.

El Consell d'Estudi de Llengua i Literatura Catalanes organitza el divendres 15 de novembre a la una del migdia, a la Facultat de de Lletres, la conferència "El sistema periòdic".

"El sistema periòdic" és un recull de relats i contes de Primo Levi (1919-1987), químic de formació i de professió i alhora un dels millors escriptors italians de la segona meitat del segle XX.

La conferència anirà a càrrec de Lluís Lucero, professor associat del Departament de Filologia i Comunicació de la Universitat de Girona.

Aquesta xerrada s'emmarca dins les activitats de la Setmana de la Ciència que organitza la Universitat de Girona.

201810162934_Logo_UdG.png

Universitat de Girona