Edició 2022

imatge participants del concurs 2021

Foto de l'edició 2022

Qui diu que la ciència és avorrida?

La 4a edició del Concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència" es va fer en el marc de la Setmana de la Ciència 2022. L'objectiu d'aquest concurs és promoure la comunicació de la ciència, d'una manera sintètica, amena i entenedora, tot utilitzant només les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions.

Final de la 4a edició del Concurs de Monòlegs del Club de la Ciència

Roger Gil, professor de Física, va guanyar el 18 de novembre la quarta edició del concurs “Els Monòlegs del Club de la Ciència”. Celebrat a la llibreria Ona de Barcelona, l’acte va ser un dels esdeveniments centrals de la 27a Setmana de la Ciència a Catalunya (SC’22), organitzada per l’FCRI.

El segon premi va ser per a Cristina Lampón, enginyera electrònica de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB); el tercer premi, per a Juan Carlos González, investigador de la Universitat de València; i finalment, el premi del públic, va ser per a Marta Cañís, estudiant doctorat de la Universitat Rovira i Virgili.

Finalistes 4a edició del Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

Aquestes són les 8 persones seleccionades per participar a la final del nostre concurs de monòlegs de ciència en català, que es farà en el marc de l'SC22:

• Maricarmen Almarcha
  • Marta Cañis
  • Carlos Gómez
  • Virginia Funes
  • Roger Gil
  • Juan Carlos González
  • Cristina Lampón
  • Raimon Luna

En l'edició 2022, els participants van rebre obsequis per part de CASIO (calculadora científica edició limitada #científicasCASIO amb la il·lustració de la física Jess Wade) i de l'Institut d'Estudis Catalana (dos magnífics llibre científics de Thomas Gray amb destacades fotografies).

imatge calculadora amb il·lustracions de dones científiques logo Casio
imatge llibre Molecules imatge llibre elements

Galeria 2022

Galeria Concurs Monòlegs 2022