• 23a Setmana de la Ciència 2018 | 9 al 18 de Novembre | www.setmanaciencia.cat
  • Passaport Científic | 23a Setmana de la Ciència 2018 | 9 al 18 de Novembre | www.setmanaciencia.cat
  • Concurs Instagram | 23a Setmana de la Ciència 2018 | 9 al 18 de Novembre | www.setmanaciencia.cat

Benvinguda

Del 9 al 18 de novembre se celebrarà a Catalunya la 23a Setmana de la Ciència.

Durant la Setmana de la Ciència se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, el patrimoni cultural, amb motiu de la celebració de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural que promou la Unió Europea; la figura i l’obra de Pompeu Fabra, amb motiu de la celebració dels 150 anys del naixement del lingüista i gramàtic català, celebració promoguda per la Generalitat de Catalunya; i la figura del prestigiós físic nord-americà Richard Feynman, amb motiu de la celebració del centenari del seu naixement, promoguda pel Grup de Comunicació i Divulgació de la Nanotecnologia, EspaiNano.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Concurs de cartells de la Setmana de la Ciència

23ª Setmana de la Ciència 2018 | 9 al 18 de Novembre | www.setmanaciencia.cat

Ja tenim la imatge de la SC'18! Enhorabona a la Marta Biel Tres, la guanyadora del concurs de cartells de la Setmana de la Ciència 2018.

Moltes gràcies a tothom per participar-hi i fins a la propera edició!

23ª Dia de la Ciència a les Escoles
Joc de Ciència | Research Your Mind (RYM)