Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

imatge logo Concurs de Monòlegs del Club de la Ciència

Qui diu que la ciència és avorrida?

La 2a edició del Concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència" es va fer en el marc de la Setmana de la Ciència 2020. L'objectiu d'aquest concurs és promoure la comunicació de la ciència, d'una manera sintètica, amena i entenedora, tot utilitzant només les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions.

Final de la 2a edició del Concurs de Monòlegs del Club de la Ciència

Jennifer Smith es va endur el primer premi i el premi del públic de la final de la 2a edició del concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència", celebrada, en format virtual, el 27 de novembre en el marc de l'SC’20. El segon premi va recaure en Ahmed El Maadioui, i el tercer en Sergio Belmonte.

Premis

El jurat decideix el primer, segon i tercer premis. El 2020 es va afegir-hi la categoria "Premi del Públic", atorgada al monologuista més votat pel públic.

imatge representativa primer premi

Primer premi

imatge representativa segon premi

Segon premi

imatge representativa tercer premi

Tercer premi

imatge representativa premi del públic

Premi del públic

En l'edició 2020, els participants van rebre obsequis per part de CASIO (calculadora científica edició limitada #científicasCASIO amb la il·lustració de la física Jess Wade) i de l'Institut d'Estudis Catalana (dos magnífics llibre científics de Thomas Gray amb destacades fotografies).

imatge calculadora amb il·lustracions de dones científiques logo Casio
imatge llibre Molecules

imatge llibre elements