Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

Qui diu que la ciència és avorrida?

Torna el Concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència", que es farà de nou en el marc de la Setmana de la Ciència 2020. L’objectiu del concurs és promoure la comunicació de la ciència d’una manera sintètica, amena i entenedora i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d’eines per a presentacions.

Finalistes 2a edició del Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

Aquestes són les 8 persones seleccionades per participar a la final del nostre concurs de monòlegs de ciència en català, que es farà en el marc de l'SC20:

• Sergio Belmonte Palmero
  • Ahmed El Maadioui
  • Jennifer Smith
  • Jordi Diaz Marcos
  • Maria Nievas Viñals
  • Irene Marta Guinovart
  • Paula Olivella Anido
  • Antoni Bertólez Martínez

Premis

El jurat decidirà el primer, segon i tercer premis. El Premi del Públic correspondrà al monologuista més votat pel públic que segueix en directe via streaming la Final.

Primer premi

Segon premi

Tercer premi

Els participants tindran obsequis per part de CASIO (calculadora científica edició limitada #científicasCASIO amb la il·lustració de la física Jess Wade) i de l'Institut d'Estudis Catalans (dos magnífics llibres científics de Thomas Gray amb destacades fotografies).

Edició 2019

Foto de l'edició 2019