Edició 2020

imatge participants del concurs 2020

Foto de l'edició 2020

Qui diu que la ciència és avorrida?

La 2a edició del Concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència" es va fer en el marc de la Setmana de la Ciència 2020. L'objectiu d'aquest concurs és promoure la comunicació de la ciència, d'una manera sintètica, amena i entenedora, tot utilitzant només les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions.

Final de la 2a edició del Concurs de Monòlegs del Club de la Ciència

Jennifer Smith es va endur el primer premi i el premi del públic de la final de la 2a edició del concurs de "Monòlegs del Club de la Ciència", celebrada, en format virtual, el 27 de novembre en el marc de l'SC’20. El segon premi va recaure en Ahmed El Maadioui, i el tercer en Sergio Belmonte.

Finalistes 2a edició del Concurs dels Monòlegs del Club de la Ciència

Aquestes són les 8 persones seleccionades per participar a la final del nostre concurs de monòlegs de ciència en català, que es farà en el marc de l'SC20:

• Sergio Belmonte Palmero
  • Ahmed El Maadioui
  • Jennifer Smith
  • Jordi Diaz Marcos
  • Maria Nievas Viñals
  • Irene Marta Guinovart
  • Paula Olivella Anido
  • Antoni Bertólez Martínez

Si t'agrada divulgar la ciència, no dubtis a participar en la 2a edició del nostre concurs “Els monòlegs del Club de la Ciència”. El termini per a inscriure-s'hi finalitza el 26 d'octubre de 2020.

Pot participar-hi qualsevol persona, major d’edat, que cursi estudis o exerceixi professionalment a àrees relacionades en l’àmbit de la ciència i/o tecnologia, inclosa la docència preuniversitària especialitzada en ciències.

En l'edició 2020, els participants van rebre obsequis per part de CASIO (calculadora científica edició limitada #científicasCASIO amb la il·lustració de la física Jess Wade) i de l'Institut d'Estudis Catalana (dos magnífics llibre científics de Thomas Gray amb destacades fotografies).

imatge calculadora amb il·lustracions de dones científiques logo Casio
imatge llibre Molecules imatge llibre elements