Ideathon: taller de creació d'idees

• Fundació Privada Knowledge Innovation Market Barcelona (KIMbcn)

Tipus d'activitat: Tallers i cursos
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic infantil

Fundació Privada Knowledge Innovation Market Barcelona (KIMbcn)
Mar Fernández
mfernandez@kimglobal.com

Mar Fernández Sánchez
mfernandez@kimbcn.org
9:30 - 17:00

Tens imaginació? Ets creativa? T'agrada la tecnologia? T'apassionaria transformar el món? No t'ho pensis més i vine a aquest taller! Podràs idear noves tecnologies i descobrir com poden ajudar a la societat, tot fixant-te en els reptes actuals.

L'enginyeria TIC té un component social i humanitari que moltes vegades s'invisibilitza i nosaltres el considerem rellevant per a poder inspirar vocacions científiques entre els/les més joves.

La dinàmica de l'activitat inclourà brainstorming, treball en grup, creativitat i la vivència i experiència de les Young IT Girls, per fomentar la ciència i tecnologies entre les més joves.

20181094258_PNG_KIMbcn_version_preferente.png

The Knowledge Agents Alliance