La formació de Karst a les costes Mediterrànies

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Més informació Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Alberto Vílchez
alberto.vilchez@cid.csic.es
On es celebra Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua (CSIC), Centre d'Investigació i Desenvolupament
     c/ Jordi Girona, 18-26, 08034, Barcelona

Ponents - Maria Pool

La intrusió marina és un fenomen que amenaça i contamina els recursos hídrics d'aigua potable en els aqüífers costaners. També representa una riquesa de processos físics i geoquímics que deixen empremta a les costes mediterrànies. En l’activitat es definirà què és un aqüífer i com flueix l'aigua en mitjans porosos. S'introduiran els processos físics i químics que participen en el fenomen d'intrusió marina. Es descriuran els canvis que ha sofert el nivell del mar a la Mediterrània fa milions d'anys i el seu paper en la formació de Karst.

201610115210_logoCSICg.jpg

Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)