Vivim envoltats de contaminants?

Tipus d'activitat: Tallers i cursos
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Més informació Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Alberto Vílchez
alberto.vilchez@cid.csic.es
On es celebra Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua (CSIC), Centre d'Investigació i Desenvolupament
     c/ Jordi Girona, 18-26, 08034, Barcelona
Necessita reserva Alberto Vílchez
alberto.vilchez@cid.csic.es

10.00-14.00

Ponents - Sílvia Lacorte, Rubén Ballesteros i Bernat Oro

Durant els darrers 100 anys la industria química ha generat una gran quantitat de compostos sintètics que s'han incorporat en processos i productes de consum, que constitueixen avui en dia la base de la societat. El creixement econòmic, l'ocupació, la salut, l'augment d'esperança de vida han estat lligats a la producció química. Avui en dia, estem en contacte amb materials plàstics, compostos ignífugs, plaguicides, detergents, fàrmacs, etc. que un cop en el medi ambient poden esdevenir contaminants. Coneixerem els principals, la seva presència a l’entorno i els efectes sobre la salut de les persones i el medi ambient. Es farà balanç del que s’ha avançat en la recerca i s’obrirà la discussió.

201610115210_logoCSICg.jpg

Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)