12 NOV


Com la tecnologia i la música poden millorar el rendiment de l'aprenentatge

  • Universitat Pompeu Fabra
  • 11:00h a 12:00h
  • 50 persones, actualment 30

  • Pàgina web

Tipus d'activitat: Presentacions
Àrea temàtica: Margaret Hamilton
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius
Orientat: Grups

Més informació
Universitat Pompeu Fabra
Patricia Santos
patricia.santos@upf.edu

Necessita reserva
Roser Corretgé
roser.corretge@upf.edu
93 542 21 21
de 9:30 a 12:00 de dilluns a dimecres

Ponents - Patricia Santos, Judit Martinez, Nicolas Gutierrez

Definir si una cançó és alegre, animada o trista és una tasca complexa que pot analitzar-se de forma automàtica per tecnologies però en ocasions requereix validació de persones. En aquesta sessió presentarem algunes de les característiques musicals i contextuals identificades per la ciència i que permeten identificar emocions en la música. Parlarem en particular de com la música té un efecte en com les persones realitzen diferents activitats d'aprenentatge i com la ciència pot beneficiar a estudiants i professors a tenir un millor rendiment través de la música.

Organitza

2019620655_UPFt_rgb.png


Col·labora