Del 8 NOV
Al 17 NOV

Exposició: La qualitat de l’aire. Un repte actual

• Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
  • Aforament limitat

Tipus d'activitat: Exposicions

Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
Ana Sotres (CID-IDAEA, CSIC) / Exposicions Fundació Naturgy
ana.sotres@cid.csic.es / exposicionesfundacion@naturgy.com

Del 8 al 17 de novembre, visita a l’IDAEA-CSIC l'exposició de la Fundació Naturgy “La qualitat de l'aire. Un repte actual” sobre la contaminació atmosfèrica i com afecta la salut de les persones i del medi ambient.

L’exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”, produïda per la Fundació Naturgy amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament educatiu, ambiental i cultural de la societat, mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. La implementació de diferents iniciatives, per part d’administracions, empreses privades i ciutadania, serà un repte imprescindible per complir els nivells que marca l’Organització Mundial de la Salut per millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn. En aquest context, entre altres mesures, l’ús responsable de l’energia i, en concret, del gas natural com a combustible net, serà un factor determinant per reduir les emissions i procurar la millora de la qualitat de l’aire. La mostra, comissariada pel professor expert en contaminació atmosfèrica, Dr. Xavier Querol, ofereix les eines per conèixer i interpretar els factors clau que determinen la qualitat de l’aire a través de quatre àmbits: la descripció del fenomen, les causes que el provoquen, els efectes que produeix i les solucions per abordar-lo.

Responsables: Xavier Querol, Ana Sotres i Alberto Vílchez (IDAEA-CSIC); Exposicions Fundació Naturgy.

L’exposició de la Fundació Naturgy, podrà visitar-se gratuïtament del 8 al 17 de novembre al CID-CSIC Barcelona. Els horaris de visita són de dilluns a divendres de 9.00 a 17.00. Dissabte i diumenge tancat. Excepte: dissabte 16 de novembre, que obrirà de 10.30 a 14.00.

201610115210_logoCSICg.jpg

Fundació Naturgy