Com arribar-hi

egarrell@fundaciorecerca.cat
On es celebra Virtual
     ., ., .

La 25a Setmana de la Ciència (SC’20) s'inaugurarà el proper divendres 13 de novembre (10.00 h) amb la conversa científica “Perspectives i reptes en el desenvolupament i distribució de la vacuna contra el SARS-CoV-2”, que mantindran la investigadora Isabel Amat, directora d'Innovació de Reig Jofre, i Joaquim Segalés, investigador del Centre de Recerca en Sanitat Animal (IRTA-CReSA).

L'acte, en format virtual, serà presidit per Roger Torrent, president del Parlament de Catalunya, i moderat per Xavier Duran, químic i periodista de TV3, i es podrà seguir en directe al canal de YouTube de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

L’SC’20, organitzada per l’FCRI amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat i la col·laboració de Fundació "la Caixa", Amgen, BBVA i BASF, se celebrarà del 14 al 29 de novembre.

Consulteu el programa

2020681522_6_XARX1.PNG